Myrza Birthday.


0

Happy Birthday 3th to Myrza Adziim!

Blurrppp! Alhamdulillah..
Thanks Adziim, penangan satay, burger special, nasi ape ntah tadi..dan PISANG!
dan aku terpaksa berjoget2 kan perot ku yang comel akibat ke-full-an tuh..dah macam lori majlis dah..

Dan tadi juga aku ter-excited dapat bawak basikal+motor pink cute bapak ko tuh..
Terasa aku cute! Bhahahhaa.. Btol la! Sebab rakan ku, AYUCHERRY cakap:

AYUCHERRY: Na, riang giler ko..excited terlebih!
AKU: Memang la! First time kot aku bawak!! Terasa aku cute. Hehehe.
AYUCHERRY: Woi! Keter kat belakang tuh!! Trus je..tak yah nak benti tepi..
AKU: Banyak la ko! Kang keter tu langgar kang..sape susah..dah la basikal+motor ni kecik..pastu 30km/j je...
dan dengan serta merta aku benti tepi..tapi...
AYUCHERRY: Hahahahahahhaahaa..bodo! Kita bukan kat highway laaaaa..Bhahahhahaaaa

Agak 'chare' jugak la kami naik basikal+motor...cute bha!


Perkara penting:
  1. Adziim idung bulat mengencing aku.
  2. Basikal+motor pink buat aku stim.
  3. Kenyang tak hingat!
  4. Muka AyuCherry pon excited jugak.

0 Response to "Myrza Birthday."

Post a Comment