Sunday for sundae.


0

Hangat tak ingat kat Skate Park nih. Makasih tuhan kerna memberi cahaya ini. Aku segar. Tapi otak aku berlendir memikir...kenapa ramai remaja belasan tahun seperti usia nenek kebaya. Apakah mereka tak sedar dunia ni bukan statik. Semakin berputar dan semakin mengecil. Tak perlu la rasanya nak berkelakuan cam tu.

Ah! Peduli ape aku.

Taik!

Oh! Sundae..aku perlukan anda waktu macam nih.
Sunday, it's for sundae!

Semalam jugak aku jumpe kawan baik aku. 'Udang'. Dapat la laga-laga pipi. Tapi rasa tulang je..hehe. Susah nak jumpa dia nih! Selalu la balik Bangi. Sabar je~ Tapi..dah jumpa abes dia aku buli! Haha.

Makasih udang sebab Burger King+Nasi Ayam Lemon Pak Li ang memang terbaek. Aku asyik terkentot memanjang. Sedap! Nanti pergi lagi ya.

0 Response to "Sunday for sundae."

Post a Comment