582010|07:15am


0


Malang memang tak berbau. Kasihan adik aku. Tahun ni, masuk 3kali dia kemalangan. Sabar ye. Celaka manusia yang langgar lari tu. Binasa la hendaknya. Doa aku buat dia.


Jam 7 - 730 pagi.
Bawah Bukit Ampang.
Hospital Ampang.

10min dari office aku pecot kaw-kaw. Adik manja rapat ngan aku. Sedih. Ada ka patot kene amik nombor jugak! Starting jumpa aku tanya, "AE, kepala okay? Ada kene hentakan memana?" Dia jawab, "Takde long. Tangan ngan kaki E sakit sangat. Macam patah je". Hiba hati dia. Nangis aku. Sebab doktor pernah pesan. Dulu dia hampir tak kenal orang. Kepala retak. Tulang bahu patah. Sekarang, koyak kulit jari kelingking. Tulang jari kelingking (area tapak tangan) patah. Tapi doktor hanya gunting bahagian koyak. Yang patah langsung tak simen. Gila ke bodo doktor tu. Mampos. Susah dia nak tido! Hamsap betol! Kata doktor kene tunggu part koyak tu sembuh baru wat operation masuk wire. Bongok betol. Buat terus kan senang. Sakit sekali je. Elok juga wire dari besi. Wire boleh juga tangan ngan jari gerak-gerak, besi kalu..keras tang tu la. Watever la doktor. Jangan ko buat adik jadi robocop sudah.

Sabar ye E. Along doa E sihat.

T_T

0 Response to "582010|07:15am"

Post a Comment