Bacul tahap lapan.


0

Dunia maju.
Tapi kepala otak kau je lagi mundur. Siap simpan kat ceruk dapur.
Bangun la! Tengok cermin. Teliti diri kau dulu.

Jangan hanya tau nak sekat rezeki orang lain. Jangan hanya tau nak menidakkan benda yang dah terang terang betul.

Bodoh la kau!

Tapi serius kan kau bodoh. Orang lain ambil degree 3 tahun je. Kau?? 8 tahun. Jadah gila babi! Nak aku aibkan kau? Aku waras lagi. Otak pinjaman Allah ni perlu di jaga.

Pada pengaib-pengaib sekalian. Aku diam bukan bermakna aku bodoh atau takot. Aku hanya tunggu balasan je. Tuhan kan maha mengetahui. Semua berlaku kan ada hikmahnya. Jadi, tunggu dan lihat je la. Kain pengaib-pengaib akan terbuka sendiri. Hidup ni kan karma. Takkan ke mana pon.

Jangan macam babi. Walaupun merah tapi tetap haram. Kau pon hampir macam tu la. Hampir-hampir je lagi. Sikittttt je lagi.

Semoga bahagia dengan dunia bacul kau la ye.

0 Response to "Bacul tahap lapan."

Post a Comment