Madefaker.


2

Kepala aku dah macam ada batu kat atas. Macam ada balak himpap kepala aku. Macam ada insan bertenggek atas atas ubun lembut aku. Adoi..Boleh tak sesape nak share bebanan??

Seharian rehatkan diri tapi boleh doktor bahalol tu cakap aku takde pon migrain, takde pon demam, takde pon panas. Bodo gila. Mana tak bodo nya, dia dah la tak check tekanan darah, tak check suhu pon pastu cakap aku tak demam. Cibai betol. Gila babi baq ang la weyh! Naharam!!

Tak tau yang aku nih dah separuh nyawa menahan sakit. Rasa kalau boleh mau ja aku tanamkan kepala di dalam kolam mandi. Isk. Tolol. Bahalol. Toyol. Baik kau jangan jadi doktor la kalau kerja terpaksa. Agak nya kalau orang dah betol2 nak mampos baru dia check la kot! Cibai nyer doktor di Klinik Idzham, Jalan Genting Klang. Baik duduk umah je la. Bangsat!

Pukimak kau. Babi Anjeng*.

Huh~
Banyak aku berzikir kali ni. Tahniah.



*Makasih Naratu. Syok bha!


2 Response to "Madefaker."

  1. bed : says:

    Lain kali pi Idzham Setiawangsa ;))

    Dokna says:

    tu la. time sbb nk jumpe shida. tu la g situ.
    benci..benci!!

Post a Comment