'KMK---GL'


0

Awal pagi dah banyak huruf-huruf dalam otak nih. Semua ngah tunggu mau di sambungkan..di huraikan..baik atau buruk. Huruf, ko duduk diam-diam dalam otak tu..jangan pegi memana. Satg aku datang balik..

Haih.
Nasib la aku tak kenal dan memang taknak kenal pon ko. Rugi masa je nak kenal ko mendalam. Dan tau dah pon. Perangai pon serupa anjing menyalak bukit. Kasihan. Dulu, aku terpaksa kawan ko pon kerna kasihan dan simpati. Sebab dah tak de orang nak terima. Semua orang bercakap "Kawan la ngan dia..kesian..dok terperok je sengsorg" Sekarang..menyesal. Ler..ingat aku sorang je kene..rupa nya ramai yang datang mengadu kat aku. Malang kan siapa kawan ngan dia. Alahai..

Tapi, lebat. Punggah!

Ingat, ada cerita di sebalik setiap orang. Ada alasan kenapa aku begitu. Fikir sebelum menghakimi seseorang. Please do come-by..and read between the lines. You talk more crap than your ass can produce.

Don't like me? Have a seat next to the rest of the people waiting for me to give a damn.

0 Response to "'KMK---GL'"

Post a Comment