Zikir.


2

Serius. Aku benci kau. Pembangsat manusia berlidah cabangan neraka. Kenapa kau lahir ke dunia damai dan menyusahkan umat manusia seperti aku? Lebih baik kau mampus dari dalam ovari lagi. Jangan menjadi ketulan darah. Darah kau sekarang darah bangsat!

Lebih baik kau jangan nak tonjol-tonjolkan diri kau yang bertopengkan manusia baik depan aku. Menggigil tangan meremang bulu rongga aku nampak kau. Jangan kau fikir kau tinggi kau tamak kau kipas kau boleh merendahkan maruah aku? Kepala bapak kau. Maruah kau aku pandang hina. Baik kau mampus cepat. Senang hidup kerja aku. Kalau la kat tanahair ni memBOLEHkan bunuh-an, aku akan laksanakan kat kau. Aku gantung kau terbalik pada penis kau. Anak haram!

Kau dah membuatkan fisiologikal dan biologikal stabil aku bergetar. Hormon tenaga, adrinalin dan noradrenaline aku berjuang berdebat mengejar membuang najis haram. Memang kau sama serupa babi. Tidak bermaruah.

Pukimak betol!



Note:
1. Zikir aku, aku punya pasal.
2. Makasih pada anda.
3. Ice cream buat aku cair.

2 Response to "Zikir."

  1. Anonymous says:

    ape kes...gilenye marah...

    Dokna says:

    ada sekor babi terlepas. cam ni la jdi nya!

Post a Comment